vrijdag 12 december 2014

Vetten en koolhydraten - geen combinatie!

Kort gezegd is dit de basis onder het hele afvalplan van Trim Healthy Mama:

Eet geen grote hoeveelheden vetten en koolhydraten tegelijk, behalve als je op gewicht wilt blijven of wilt aankomen.

Dit wordt in de lengte en in de breedte uitgemeten in het boek, als je echt geïnteresseerd bent in alle hoes, wats en waaroms kun je het boek misschien bestellen. Ben je alleen geïnteresseerd in afvallen, op gewicht blijven of juist aankomen, dan hoef je alleen bovenstaande zin goed in je achterhoofd te houden.

In feite heb je hiermee bijna alle informatie die je nodig hebt... Toch zijn er meer dan 600 pagina's volgeschreven over de ins en outs, met recepten, met tips en met allerlei uitbreidingen. Ik zal in de komende tijd het boek systematisch van voor naar achter samenvatten, in de hoop dat dit duidelijk genoeg zal zijn.

En verder plaats ik natuurlijk een aantal recepten uit het boek, hier en daar aangepast aan mijn eigen wensen. Op de diverse pagina's van dit blog zal ik een index bijhouden van gepubliceerde berichten, zodat de informatie hopelijk ook goed vindbaar zal blijven.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat klinkt echt hartstikke goed Karien! Hoop dat mijn vrienden/familie het mee gaan volgen. Eigenlijk had ik wat jij gaat doen voor hun moeten doen :). Heb het ook wel een beetje, maar niet zo intensief als jij. Bedankt dus! Groetjes, Yvette